Jag har ...

2009-04-27 19:42:47
Jag har INTE glömt bort bloggen...

Herregud vart tog våren vägen, april är ju snart slut!!

Medans jag har grubblar över det (hm.. snart e det valborg..), lägger jag upp några bilder på Tottiloo.
Plus årets finaste påskkort!

Med stickad tröja Sjunker nästan? Tasha  får oxå va med Tårta med leverpastej, mums! En påskhälsning

Inatt hade jag nån mardröm, jag vaknade av att jag skrek - (det där hemska ångestkvävda försöket till ett skrik) - men jag kommer inte direkt ihåg vad det var. Jobbigt... Får väl lägga av med skräckfilmer ett tag.

Nu ska jag lyssna på ljudbok, och kolla Project Runway senare ikväll!
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Vad roligt att höra ifrån dig igen. Vilket fint påsk-kort med Totoro.

Anonym

vad söta bilder! ^^,

Anneli

Tack, hundarna älskar verkligen de här chi-träffarna. Tyvärr kan jag aldrig ta med mig allihopa. Det skulle bli väldigt knöligt på tunnelbanan.

Ha´det så bra!

Veronica

Snarkande vavvor är underbart.. hrmf. Förstår bara inte hur något så litet kan låta så högt!?



Fin totoro! :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails