Den här veckan...

2008-05-03 20:03:22
Nej jag har inte hunnit blogga så mycket i veckan. Det har hänt rätt mycket, jag drar det kort.

Måndag: Totoro 14 veckor gammal. Va fort det går! Förra veckan designade jag ett eget tryck till en tröja som jag tänkt skaffa till Tot. Den blev jättefin. Överst står det på japanska Jag älskar dig. (Ai shiteru - あいしてる - 愛死天流)

Han kan klättra upp i mitt knä nu. Från fotplattan till knät får han kämpa lite, han kränger och kravlar som en liten apa. Sen ställer han sig upp och ger mig en liten puss. Jag brukar ge honom en godisbit som belöning. ;D

Tisdag: Brorsan fyller 20 år! Äntligen får han öppna presenten från mig och Suzy... Nintendo Wii + spel. Jag har längtat, hihi. Han blev superglad! Matilda (flickvän) och hennes föräldrar som kommit på besök från Örkelljunga följer med till Hard Rock Cafe där vi bokat bord. Niiice! Patrik fick såklart en glassbomb med en sån där raket (jag trodde det skulle vara typ tomtebloss, men det här såg ut mer som en nödraket). 0_o


Onsdag: Jag hittade 2 matskålar och ett underlägg till Totoro. Skålarna är små och inte så djupa. Givetvis har jag en bild, för de nyfikna!

Torsdag:
Årets första BBQ - jag hade glömt hur gott det är med kyckling på hemmagrillen! Pappa är faktiskt the grillmaster... Patrik fick sin jordgubbstårta han tjatat om. Ohlssons och Svenssons hade en trevlig kväll, som Suzy och jag avslutade med ett inspelat avsnitt av "Dirty Sexy Money".

Fredag: Börjar det bli tjatigt? Äh, jaja... Jag måste bara få nämna att jag nådde level 70 My Heroes Ability! (Det är en application på Facebook (som jag är "smått" beroende av)). Varför måste man förresten vänta ända till september innan Heroes kommer tillbaka på TV?! Jag och Suz kände för en skräckfilm på kvällen, så det blev en australiensisk... ehh... (australisk - australiensk - australiensisk??) helt ok skräckis.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails