Trist & grått, men mysigt

2008-04-08 20:18:54
Bara regn och rusk idag!! Usch, vart tog solen vägen?
Det har varit en sån där dag då man blir trött och seg... Totoro kände också av det, för han har slöat i mitt knä hela dagen. Jag har suttit vid datorn och gjort lite jobb, och hängt på Facebook.

Det är så kul att iaktta Totten medans han sover på min arm. Ibland kryper han upp i armvecket och lägger sig på rygg, ålar in sig i min filt, rullar ihop sig som en liten knorr... Det charmigaste är när han lägger upp hakan på min arm. Han springer lite med bakbenen i sömnen ibland.

トトロ ー あいしてる

Undrar vad han drömmer...
image7

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

Vill se mer bilder på din sötnos!! /"Soffan" från chiforum :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails