Finklädd för besök

2008-04-05 17:27:30
Igår vid 5-tiden åkte jag och Totoro (mamma skjutsade oss) till Veddesta Centrum. Det är så bra att Totoros uppfödare alltid vänjer sina valpar tidigt att åka bil - han sa inte ett enda pip, (precis som under resan från Jönköping till Stockholm) utan bara mös i sin transportbur. Jag har fått lite kontakt med ägaren av djuraffären i Veddesta C, som också har en liten vavva. Diamond heter hon och är en vecka äldre än min lille Tot. Hon är creme, långhår. En fin liten diamant, eller hur Tot?

image2

Jag köpte en tröja där, en som värmer lite. Fastän lite stor på Totoro, var han så fin i den!! Måste ta ett kort! Så här ser tröjan ut:



På kvällen kom brorsans flickvän på besök från Skåne och åt tacos med oss.

image4

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails